VESTE NEAȘTEPTATĂ PENTRU UTILIZATORII YOUTUBE!

YouTube plănuiește să îşi „frustreze” utilizatorii care ascultă melodii pe platformă, crescând numărul reclamelor, cu scopul de a îi determina pe aceştia să se aboneze la un serviciu dedicat muzicii, pe care urmează să îl lanseze, potrivit unui angajat al companiei, anunță nme.com. Lyor Cohen, directorul departamentului de muzică al YouTube, a spus pentru Bloomberg că va fi lansat un nou serviciu dedicat muzicii, accesibil prin abonamente. Acesta va include, între altele, videoclipuri muzicale exclusive şi playlist-uri.

Potrivit lui Lyor Cohen, acest nou serviciu este testat în prezent de mii de angajaţi ai companiei Google. Lyor Cohen a mai spus că YouTube va căuta să „îşi frustreze şi să îşi seducă” utilizatorii serviciului său gratuit.

„Nu vei fi fericit când se va întâmpla să auzi o reclamă imediat după ce asculţi «Stairway to Heaven»”, a spus el. Cohen a mai spus că YouTube plănuieşte să identifice utilizatorii care îşi pot permite să plătească abonamente şi să îi determine să aleagă noul serviciu.

„Sunt mulţi utilizatori pe care îi putem frustra şi seduce pentru a deveni abonaţi. După ce vom face acest lucru toată acea gălăcie va dispărea”, a mai spus Cohen.Prin „gălăcie”, el s-a referit la criticile cu care s-a confruntat YouTube de numeroase ori cu privire la încălcări ale drepturilor de autor şi la faptul că nu plăteşte suficiente drepturi pentru artişti şi case de discuri.

Potrivit lui Cohen, YouTube plănuieşte să facă schimbări pentru a deveni „un bun partener” al industriei muzicale.

„Principala noastră prioritate la YouTube este să le asigurăm o experienţă minunată utilizatorilor, iar acest lucru presupune şi asigurarea că utilizatorii nu sunt deranjaţi de un număr excesiv de reclame”, a transmis YouTube, după comentariile lui Lyor Cohen.

„Nu încercăm să creştem în mod special numărul de reclame pe YouTube. Pentru un anumit grup de utilizatori, care folosesc YouTube în prezent ca pe un serviciu muzical plătit – şi care ar beneficia cel mai mult de funcţii suplimentare – am putea afişa mai multe reclame şi anunţuri promoţionale pentru a îi convinge să aleagă serviciul cu plată”, a mai transmis compania.
 

sursa: News.ro