Clienții ING s-au trezit cu tranzacții dublate de bancă. Reacția ING Bank după eroarea de sistem

ING Bank reacţionează după ce mai mulţi clienţi ai băncii au raportat că unele plăţi efectuate s-au dublat, probleme sesizate după ce clienţii băncii şi-au consultat extrasul de cont.

Unii clienţi ING Bank au putut vedea tranzacţii dublate în extrasul lor de cont din cauza unei erori operaţionale. Unele fişiere de plată au fost procesate de două ori, a anunţat banca printr-un comunicat.
”O parte dintre clienţii ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de doua ori”, transmit oficialii băncii.

ING Bank susţine că eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING.

”Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, se arată în comunicat.

Mai mulţi români s-au trezit fără bani în conturi şi cu tranzacţiile dublate după o eroare de sistem la ING Bank.