Stil de viață sănătos! De ce să alegi sucurile naturale și să renunți la sucurile carbogazoase

Sucul de fructe este perceput, în general, ca fiind sănătos și mult superior sucurilor carbogazoase. Multe organizații din domeniul sănătății au emis declarații oficiale încurajând oamenii să-și reducă consumul de băuturi zaharoase, iar mai multe țări au mers până la implementarea unei taxe pe sucurilor carbogazoase.
 
Este posibil să fi auzit unele dintre afirmațiile făcute cu privire la băuturile carbogazoase: Una este că poate elimina calciul din oase. Un altul este că poate eroda smalțul dinților. Un alt lucru este că poate irita stomacul. Aceste preocupări provin din studii anterioare privind efectele asupra sănătății băuturilor răcoritoare carbogazoase, cunoscute și sub numele de băuturi răcoritoare. Acestea sunt băuturi care conțin substanțe chimice și zaharuri artificiale sau naturale.
 
Consumul de băuturi răcoritoare ar putea fi un marker pentru o alimentație deficitară, persoanele care consumă mai multe băuturi îndulcite consumă diete mai sărace în general.
 
Băuturile răcoritoare ar putea stimula, de asemenea, apetitul oamenilor pentru alte alimente non-nutritive. Alte studii au arătat că consumul de băuturi răcoritoare este pozitiv legat de consumul de alimente precum hamburgerii și pizza.
 
Băuturile răcoritoare conțin de obicei apă, îndulcitor, dioxid de carbon, acidulanți, arome coloranți, conservanți chimici, antioxidanți (și / sau agenți de spumare . Unele tipuri de băuturi răcoritoare folosesc înlocuitori de zahăr.
 
Cu toate acestea, anumite ingrediente pot fi periculoase pentru sănătate dacă sunt consumate în cantități mari și există o îngrijorare larg răspândită în general cu privire la conservanți și îndulcitori. Prin urmare, deși, pe de-o parte, există tendința de a produce game din ce în ce mai largi de băuturi răcoritoare mai specializate, există și presiune pentru a reduce la minimum utilizarea, în special, a aditivilor și a ingredientelor artificiale și sintetice.
 
Fructele și sucurile de fructe sunt o sursă bogată de nutrienți și compuși bioactivi, precum fibre, zaharuri, acizi organici, fosfați, minerale și vitamine, precum și culori, arome și antioxidanți. În afară de zaharuri, vitamine și minerale, fructele și sucurile de fructe conțin o altă componentă importantă a unei diete echilibrate: fibrele. Fibrele dietetice sunt definite ca glucide și lignină nedigerabile, inclusiv amidonul sau polizaharidele fără amidon celuloza, hemicelulozele, pectinele, hidrocoloizii și oligozaharidele. S-a confirmat că dietele bogate în fibre pot îmbunătăți sănătatea digestivă și pot ajuta la prevenirea bolilor de inimă, a diabetului, a creșterii în greutate și a unor tipuri de cancer.
 
Puteți opta pentru multe categorii de sucuri: suc natural de mere, suc de fructe de pădure, suc de fructe exotice și posibilitățile continuă.

Sucurile proaspăt stoarse oferă organismului o cantitate mare de apă. Această apă funcționează pentru a ajuta organismul să proceseze carbohidrații, care provin din zaharurile naturale din suc, împreună cu vitaminele, mineralele și enzimele care provin din întreaga sursă de hrană.
 
Menținerea corpului hidratat ajută la producerea de energie, la menținerea metabolismului activ și la menținerea sănătății și elasticității pielii.