Sperăm, în 2021, să putem realiza din nou strategii pe termen mediu și lung

Noua generație de succes a Argeșului

 

Nume: Ruxandra Stoica
Vârsta: 33 de ani 
Funcția: manager HoReCA: Green Pub| Club Hush (Veranda by Hush) | Marco Cremeria
Studii: Facultatea de Studii Europene
Pasiuni: călătoriile, cititul, activitățile cu copiii, plimbările lungi în natură. 

----------------------------------------------------------------


 
Consideră că cea mai mare provocare a perioadei pe care o traversăm a fost identificarea variantei optime între funcționarea afacerilor din domeniul HoReCa (cu și fără restricții), optimizarea produselor în funcție de noile nevoi ale pieței și conturarea unei strategii de vânzări pe termen mai lung.

„În 2020, strategiile nu au putut avea predictibilitate mai mare de 15-30 zile. Sperăm însă că, în anul 2021, vom fi capabili să ne organizăm proiecții pe termen mediu și lung, măcar pentru 6 - 12 luni. Cu siguranță toate domeniile au fost zguduite de pandemie, însă HoReCa a pierdut infinit mai mult, cu atât mai mult cu cât acest domeniu se confruntă și cu o lipsă acută în materie de forță de muncă specializată. Din păcate, anul acesta, ea se va agrava, pentru că stagnarea din anul precedent, salarizarea mică, somajul tehnic și impredictibilitatea i-au făcut pe tot mai mulți oameni să se reorienteze către alte domenii. Și, din păcate, oamenii pierduți din industrie se reîntorc foarte greu. 
O altă provocare este să menținem relațiile cu furnizorii și contractorii noștri și să le întemeiem pe situații reale, cât mai precise, asupra situației economice.”

În ciuda acestor mari și neașteptate provocări, Ruxandra Stoica consideră că avantajul unei  generații tinere de manageri și antreprenori este acela că se poate adapta mai repede schimbărilor și că poate accepta aceste schimbări mult mai ușor.

„Cu siguranță însă vremurile acestea le trăim dificil cu toții, indiferent de generație.  
Perioada grea nu a trecut încă și cred că, din păcate, vin vremuri și mai grele. Situațiile prin care am trecut ne-au arătat cât de ancorați am fost în piață. La începutul nebuniei, ne-am izbit de multe lipsuri, dar ne-am reorganizat și reconsolidat rapid.”

Raportat la acest tablou, domnia sa intră, ca antreprenor HoReCa, cu următorul bilanț în 2021:

„Toate localurile noastre sunt bine ancorate în piață acum, prin serviciul de delivery, prin sistemul de comenzi telefonice, prin prezența pe platformele naționale specifice, prin spații  modernizate pentru siguranța și confortul clienților, prin fluxuri și proceduri concrete care ne-au ferit angajații de virus, prin măsuri de securitate și igienă, prin consolidarea relației cu furnizorii noștri, readaptarea meniurilor, mărirea flotei auto etc.”