Spectacol pe Transfăgărășan pentru DTO Rally Team

Sezonul competițional 2020 a debutat cu Raliul Argeșului, eveniment care anul trecut a revenit în peisajul românesc după o absență de nouă ani. Cu o pauză lungă între sezoane, cu incertitudini majore pentru toate echipajele și cu un calendar redus de la nouă la șase etape, Campionatul Național de Raliuri Betano a pornit în forță cu una dintre cele mai apreciate competiții din acest sezon. 

Raliul Argeșului CATENA - Powered by Peugeot 2020 a programat șase probe speciale și peste 100 de kilometri cronometrați, multiple provocări interesante așteptându-i pe concurenți de-a lungul celor două zile de concurs. Cu un start festiv în Pitești și două treceri pe noutatea anului, speciala ”Godeni”, în ziua de vineri, raliul a continuat sâmbătă cu parcurgerea celui mai cunoscut drum din România: Transfăgărășan.

DTO Rally Team s-a aliniat la startul sezonului 2020 de raliuri cu patru echipaje, obiectivul fiind acela de a concura din plăcere pentru curse. Cristi Dolofan și Petre Tobă au luat startul în cea mai performantă clasă, RC2, Peugeot-ul 208 R5 reprezentând modelul de top care ar putea aduce podiumul. Eugen Cărăgui și Robert Fus au continuat progresul din 2019 și s-au aliniat la start cu Peugeot-ul 208 R2 în cadrul clasei RC4, în timp ce Bogdan și Delia Năstase au ”alergat” la bordul Mitsubishi-ului Lancer EVO IX cu care au devenit campioni în sezonul trecut. În final, Raul Badiu a revenit sub culorile DTO Rally Team pe o Dacia Sandero, aducând puncte prețioase pentru grupare la bordul Daciei Sandero, alături de Teodor Gabriel Găină. 

Toate cele patru echipaje ale DTO Rally Team au concurat sub culorile echipei piteștene din plăcerea pentru curse și au ajuns la finalul competiției după cele două zile de concurs. Cu zâmbetul pe buze și multiple podiumuri, cei opt sportivi au avut un început muțumitor de sezon în cursa de casă, Raliul Argeșului CATENA - Powered by Peugeot. 

Locul 3 în cadrul clasei RC2, dedicată modelelor R5, și locul 6 în clasamentul general FIA, Cristi Dolofan a avut o evoluție spectaculoasă pe probele speciale ale raliului de casă. Alături de Petre Tobă, piteșteanul a avut parcursul dorit înaintea competiției, când și-a propus să ducă Peugeot-ul 208 pe Transfăgărășan, unde să se bucure de fiecare viraj și de fiecare kilometru de cursă după pauza lungă. 

În ciuda problemelor tehnice care au cauzat o lipsă a puterii încă de la testele oficiale ale raliului, Eugen Cărăgui și Robert Fus au fost rapizi pe probele speciale. Raliul Argeșului 2020 nu a adus un nou podium pentru cei doi, precum au reușit sezonul trecut, ci doar un loc patru în cadrul clasei RC4. Peugeot-ul 208 R2 a fost una dintre cele mai urmărite modele pe transmisiile LIVE care au însumat peste patru ore. 

Prima etapă a sezonului a reprezentat cursa de casă și pentru echipajul format din Bogdan și Delia Năstase. La bordul unui Mitsubishi Lancer EVO IX, cei doi au trecut peste ghinioanele de anul trecut și au obținut un excelent loc secund în cadrul clasei 11 la Raliul Argeșului. Într-o luptă strânsă și spectaculoasă, cu trei echipaje implicate în duelul pentru laurii victoriei, Bogdan și Delia au reprezentat DTO Rally Team cu succes spre argintul categoriei. 

Revenit temporar sub culorile echipei piteștene, Raul Badiu a pornit în Raliul Argeșului alături de un nou copilot, Teodor Gabriel Găină. Cei doi au concurat pe o Dacia Sandero în cupa monomarcă cu același nume, reușind o victorie categorică. După ce s-a instalat în postura de lider ai Cupei Dacia în prima zi, echipajul a controlat cursa până pe ultimul metru cronometrat și a stabilit viteza de referință. 

Pentru DTO Rally Team, sezonul 2020 de raliuri continuă cu o nouă cursă pe asfalt. Raliul Perla Harghitei Tess by Total are loc, în premieră, pe probele speciale din județul Brașov și Harghita. Competiția va reprezenta o noutate pentru România, cu o zi de cursă la Brașov și una la Odorheiu Secuiesc, într-un acord dintre organizatorii celor două evenimente care până anul trecut erau distincte. 

În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors - Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream și HidroGaz.