Singura strategie în momentul de față - să te concentrezi pe viitor și să uiți trecutul

Noua generație de succes a Argeșului

 

Nume:  Cătălin Otobîcu
Vârsta: 37 de ani
Funcția: manager administrator Restaurant Casa Argeșeană| Profesor EFS (Școala Gimnazială „Traianˮ) 
Studii: Facultatea de EFS, masterat Educație fizică și sport competițional, masterat  Managementul economic al unităților școlare
Pasiuni: sportul, bucătăria tradițională românească

----------------------------------------------------------------


Cătălin Otobîcu îmbină antreprenoriatul în domeniul HoReCA cu pasiunea de bază a domniei sale, și anume sportul, pasiune transformată în profesie și obiectiv de carieră. Predă această specialitate într-una dintre cele mai bune școli din Pitești, se implică activ în evenimente sportive județene și naționale, dar reușește concomitent să managerieze afacerea pe care a dezvoltat-o la nivelul municipiului Pitești în domeniul restaurantelor. Casa Argeșeană se bucură, conform tuturor platformelor de evaluare din domeniu, de un succes remarcabil în rândul clienților locali și străini.

În egală măsură, restaurantul patronat de tânărul antreprenor este un reper în ceea ce privește combinația perfectă între păstrarea specificului și autenticității și capacitatea de reinventare a serviciilor în funcție de nevoile pieței și așteptările clienților. Mâncarea tradițională, proaspătă și cu mult gust bun și petrecerile organizate în perioada în care evenimentele erau parte din viața cotidiană se împletesc cu servicii de cattering, home/work-delivery, prezența în platformele de specialitate și utilizarea tehnologiilor smart etc.

Acest tip de afacere este ilustrativă pentru capacitatea de adaptare și remodelare a generației pe care o reprezintă, ca antreprenor, Cătălin Otobîcu – o generație care cunoaște nevoile clasice, dar este permanent conectată la dinamica soluțiilor de satisfacere a unor noi nevoi. Perioada pe care o traversăm a lovit greu domeniul în care activează și investește Cătălin Otobîcu, dar tânărul om de afaceri încearcă să pună în balanță atât minusurile bifate pe fondul pandemiei, cât și plusurile care derivă după un asemenea examen pe piața HoReCA.

„Traversăm, într-adevăr, un moment greu în care nu există bugete, nu există clienți, nu există relații de business. Un moment care însă afectează pe toată lumea și pe care nu îl poți analiza ca și când ți se întâmplă doar ție. Avantajul, marele avantaj al acestei perioade, va fi acela că - pe piața HoReCa - se va bifa o selecție naturală, a businessurilor solide față de cele bazate pe improvizație sau neseriozitate, că vom ieși din aceste vremuri cu o concurență mult mai curată și cu șansa de a demonstra ce putem, de a câștiga noi cote de piață. Singura strategie care funcționează în momentul de față este să te concentrezi pe viitor și să uiți trecutul.”