Ruxandra Stoica: Cel mai important lucru este să fii un exemplu pentru echipă

Club Hush, Veranda, Cremeria Marco sau Green Pub sunt deja branduri cu notorietate cel puțin în Pitești și Mioveni. Faptul că acestea au rămas pe piață în ciuda pandemiei care a lovit crunt domeniul HoReCa demonstrează cu adevărat calitățile de manager ale Ruxandrei Stoica. Mai mult, aceasta a fost o voce a reprezentanților industriei, atrăgând în repetate rânduri atenția la problemele cu care se confruntă antreprenorii din domeniu.

 

 

 Există femei din domeniul dumneavoastră de activitate care v-au servit ca inspiraţie, ca model?


- Din păcate, în domeniul nostru, sunt puține femei și urmăresc activitatea multor locații HoReCa. În general, urmăresc femei puternice și cu inițiativa de a împărtăși din experiența lor, pentru că asta mă motivează. Sunt bucuroasă de succesul oricărei femei, indiferent de domeniu, pentru că suntem în minoritate. 

 


 Ce sfat i-aţi da unei tinere care îşi începe acum parcursul profesional?


- Am învățat că cel mai important lucru este să fii un exemplu pentru echipă. Orice calități îți dorești să aibă oamenii tăi, mai întâi trebuie să le vadă ei la tine și abia apoi ai un start pentru a-i dezvolta pe oamenii din jurul tău. 
Sfatul meu pentru fetele tinere este să aibă visuri și idealuri. Să își fixeze ținte în cariere și să croiască drumul în sensul dorit. Cel mai distructiv lucru pentru tineri este că nu au perspectivă și că nu știu când și pentru ce să facă anumite compromisuri. 

 


 Cum definiţi rolul femeii în societate, raportat la vremurile noastre?


- Mă bucur să văd tot mai multe femei care își depășesc limitele impuse de societate și reușesc în toate domeniile. Apreciez femeile care jonglează cu cariera, familia și propria persoană. Pentru că în acest moment presiunea rețelelor de socializare este imensă. Însă femeile care reușesc să se cunoască suficient de bine și să aibă încredere în ele își acceptă și momentele grele, și lipsa imperfecțiunii în oricare aspect al vieții lor. Eu sunt departe de perfecțiune, dar sunt împlinită cu tot ceea ce am. Încerc să nu cer perfecțiune și îi îndemn pe oameni să nu le fie frică să greșească. Greșelile și consecvența ne fac mai buni, iar noi, femeile, suntem solicitate pe atâtea planuri și e greu să ții pasul în toate aspectele vieții.

 

 

 Ce obiective v-aţi trasat pentru acest an?


- Ținta de anul acesta este consolidarea brandului Marco Cremeria și extinderea lanțului de gelaterii. Zilele acestea, am deschis încă o cofetărie și, ca noutate, pe lângă prăjituri și înghețată, am făcut o selecție de produse bio, fără gluten, sau naturale și am creat un colț de băcănie pentru a fi mai aproape de nevoile clienților noștri. De asemenea, Veranda by Hush are o nouă identitate vizuală și suntem pregătiți pentru un sezon perfect de socializare. Deși vremurile sunt tulburi și incerte și asupra noastră planează în continuare incertitudinea restricțiilor, am făcut eforturi pentru a ne consolida poziția pe piața HoReCa și de a asigura cele mai bune produse și cele mai bune servicii.