Prioritățile DTO: Calitate, progres permanent și satisfacerea clienților!

Plecând de la criterii precum calitate, progres și satisfacere, Dolo Trans Olimp a reușit să obțină în timp ceea ce astăzi numit profesionalism de înaltă clasă.
Calitatea actului managerial și progresul permanent al organizației este dovedit prin certificările ISO obținute de companie.
Astfel, DTO se conformează legislației europene în domenii de calitate, mediu și SSO, întrucât un sistem integrat permite luarea unor decizii strategice pentru o dezvoltare durabilă.

CITEȘTE ȘI ... Jupiter City Pitești te duce la Port Aventura Spania! 5 săptămâni de premii!

Dolo Trans Olimp, compania argeșeană specializată în  transportul rutier de mărfuri, service autorizat, dar și singura reprezentanță Lorh de pe teritoriul românesc, deține autorizațiile ISO 9001, 14001 și 18001, beneficiind de un sistem de management integrat - Calitate, Mediu, Sănătate și Securitate Operațională.
Pe lângă cele două creterii care definesc întreaga structură DTO, calitate și progres, satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților reprezintă un ultim pas important în încheierea targetului zilnic. Clienții își doresc un transport de calitate superioară, iar compania Dolo Trans Olimp cunoaște foarte bine cât este de esențial să câștige încrederea unui client. Alături de certificările ISO, contribuția angajaților este esențială. În acest sens, pentru atingerea performanțelor în planul competitivității este necesară creșterea responsabilității și a nivelului de instruire al angajaților.

CITEȘTE ȘI ... Un nou meniu pentru elevi, la școală! Cei mici vor primi fructe şi legume

Cu o echipă puternică, cu resurse și planuri mărețe, Dolo Trans Olimp s-a dezvoltat pe piața de specialitate într-un ritm alert, ajugând la o cifră de afaceri de 55,2 mil. lei, în creştere cu 46%. Compania deține patru puncte de lucru în țara noastră, la București, pe DN 65B în zona Bradu, platforma din orașul Mioveni și punct de lucru din Arad.