Primăria Călinești pune departamentele instituției în contact direct cu cetățenii

Cum tot omul are un telefon mobil, primarul localității Călinești, Mihai Georgescu, a decis că cel mai eficient este să pună cetățenii în legătură directă cu serviciile unde au diferite solicitări sau propuneri pentru îmbunătățirea lor. 

„Pentru că dorim să eficientizăm activitatea funcționarilor și a serviciilor din Primăria Călinești, am dotat fiecare departament cu un număr de telefon. Astfel, cetățenii pot solicita informații, pot face sesizări, propuneri, totul telefonic, fără să fie nevoie să se deplaseze la sediul instituției. Apelurile se pot plasa către fiecare serviciu, în timpul programului de lucru al Primăriei, adică de luni până miercuri și vineri, în intervalul 8.00 – 16.30, iar joia până la 18.30.”, ne-a declarat primarul Mihai Georgescu. 

Această măsură este un pas făcut pentru a atinge câteva dintre cele 20 de obiective stabilite pentru Călinești, respectiv transparentizarea instituției și punerea administrației în slujba cetățeanului. 
„«20 pentru Călinești» nu este doar despre cele 20 de puncte din program, ci și despre o echipă de 20 de aleși și funcționari publici (17 consilieri, primar, viceprimar, secretar) care se pun în slujba cetățenilor, plus aparatul de specialitate al instituției.”, a mai adăugat primarul Mihai Georgescu. 

Telefoane departamente Primăria Călinești:

- Asistență socială: 0730516 608
- Registrul agricol: 0730516 614
- Taxe și impozite: 0730516 615
- Secretar primărie - Serviciul juridic: 0730516 597
- Situații de urgență: 0730516 612
- Starea civilă: 0730516 610
- Serviciul de apă: 0730516 600


Sursa: Săptămânal Ancheta