Pacienţii de la Judeţean, chestionaţi prin SMS

Dacă aţi trecut prin vreo secţie a Spitalului Judeţean de Urgenţă Argeş, atunci aşteptaţi-vă să primiţi un mesaj pe telefon de la Ministerul Sănătăţii, de pe numărul scurt 3702, care vă cere să răspundeţi sincer la 9 întrebări despre cum a fost spitalizarea dumneavoastră, sub protecţia anonimatului.

Parcurgând acest chestionar, va trebui să vă exprimaţi gradul de mulţumire faţă de serviciile medicale oferite de spital, faţă de activitatea şi implicarea medicului, faţă de curăţenia din spital, precum şi faţă de activitatea şi implicarea asistentelor medicale. De asemenea, veţi fi întrebat dacă veţi recomanda şi altor persoane apropiate să se trateze la acelaşi spital şi dacă starea de sănătate este mai bună după externare. În plus, se ating şi alte chestiuni mai delicate. Va trebui să spuneţi dacă aţi cumpărat medicamente sau alte materiale sanitare pe durata internării, dacă aţi primit explicaţii clare cu privire la diagnostic şi tratament şi, la final, veţi putea raporta incidente printr-o sesizare, cum ar fi cererea vreunei atenţii” în bani.

Acest sistem de chestionare a pacientului prin SMS funcţionează la nivelul întregii ţări, însă gradul de răspuns la el este destul de redus. Ca să primiţi mesaj din partea Ministerului Sănătăţii, la externare trebuie să vi se ceară de către personalul spitalului numărul de mobil, iar acesta să fie introdus în baza de date a unităţii.