O nouă măsură luată de Kaufland în lupta cu noul coronavirus

O nouă măsură luată de Kaufland în lupta cu noul coronavirus

Pentru a-și proteja atât clienții, cât și angajații, în contextul pandemiei de coronavirus, Kaufland România a decis să instaleze în toate magazinele geamuri de protecție din plexiglas. Potrivit bugetul.ro, prioritare sunt orașele în care sunt mai multe cazuri.

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine, anunță compania.

Astfel:

- Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

- Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;

CITEȘTE ȘI ... O mamă și-a reclamat fiica și pe iubitul acesteia, veniți din Franța, că nu respectă izolarea

 

- În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;

- Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;

- Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;

- De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc.), precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc.);

- Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant;

- Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

CITEȘTE ȘI ... Argeşenii îşi fac provizii de teama izbucnirii unei epidemii masive de coronavirus

 

Totodată, clienții sunt sfătuiți să aibă un comportament responsabil, să evite risipa alimentară, să vină neînsoțiți la cumpătăruri, să respecte regulile de prevenție și igienă, să păstreze distanța de siguranță recomandată de autorități, să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea în magazine și să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul.