Noi reglementări pentru pensiile de invaliditate

Din motive de siguranţă, Casa Judeţeană de Pensii Argeş a anunţat săptămâna trecută noi măsuri referitoare la dosarele de pensii de invaliditate. Astfel, pentru cazurile noi, în perioada stării de urgenţă expertizarea medicală nu va presupune prezenţa fizică a solicitantului la cabinetele de expertiză, ci se va fundamenta strict pe documentele transmise. Mai exact, cererea completată şi semnată va fi transmisă, împreună cu documentele medicale, fie în plic sigilat la Casa de Pensii, fie prin poşta fizică sau electronică.

CITEȘTE ȘI ... S-a actualizat lista țărilor încadrate în zona roșie! State noi adăugate

Modelul de cerere poate fi găsit pe pagina principală a site-ului CJP Argeş, iar deciziile medicale vor fi transmise solicitantului, cu confirmare de primire, prin Poşta Română. În ceea ce îi priveşte pe pensionarii de invaliditate care aveau termen de revizuire în timpul stării de urgenţă, aceştia nu trebuie să se mai prezinte la cabinete în această perioadă, plata acestor pensii fiind continuată. 
 

Sursa: saptamanalul ancheta