Nevoia de adaptare este mult mai mare decât în alte perioade și ne aduce provocări zilnice!

Noua generație de succes a Argeșului

Logoul famaciilor Forte Vita Farm: „Prețuiește sănătatea!”

 

Nume: Dan Ungureanu
Vârsta: 30 de ani
Ocupație: farmacist coordonator
Studii: UMF „Carol Davilaˮ, Facultatea de Farmacie, București
Pasiuni: fitness, schi, mountain biking.

----------------------------------------------------------------

Coordonează unul dintre cele mai ample lanțuri de farmacii din regiune construite în sistemul afacerilor de familie. A ales să dezvolte proiectul demarat de părinții săi și bifează, astăzi, impunerea brandului Forte Vita Farm pe piața din județul nostru prin seriozitate, responsabilitate socială, servicii de calitate și o rețea extrem de accesibilă de centre farmaceutice. A traversat perioada extrem de dificilă și complexă generată de pandemie, într-un domeniu esențial pentru populație și poate concluziona astăzi că aceasă perioadă a generat, în primul rând, o reinventare a relațiilor: a relațiilor de familie, a relațiilor angajatori-angajați:

„Au trecut zece luni în care pandemia COVID-19 ne-a făcut să regândim sistemele de muncă, sistemele sociale, planurile de business. Nevoia de adaptare este mult mai mare decât în alte perioade și ne aduce provocări zilnice. Determinarea momentului pentru farmaciile Forte Vita Farm este aceea de a ne extinde în mediul virtual, cu scopul clar de a veni în sprijinul clienților care prestează muncă la domiciliu, și nu numai.”

Farmacistul Dan Ungureanu consideră că această criză testează întregul sistem, în egală măsură: asistenți, farmaciști, pacienți.

„Este o situație fără precedent pentru sistemul nostru de sănătate și reprezintă un șoc major pentru economie. Indiferent de vârsta managerilor implicați, trebuie să asigurăm aprovizionarea sistemului de sănătate și sprijinirea oamenilor, astfel încât veniturile și locurile de muncă să nu le fie afectate.”

 

Vede posibilă depășirea acestei perioade istorice numai prin responsabilitate și prin vaccinare.

„Din punct de vedere etic, trebuie să ne gândim nu doar la noi, ci la toți ceilalți: familie, prieteni, necunoscuți, oameni vulnerabili.”

Pentru tânărul manager și pentru brandul Forte Vita Farm, planurile anului 2021 vizează, în primul rând, dezvoltarea și maximizarea potențialului angajaților, o dovadă în plus a faptului că lanțul de farmacii argeșean nu a ajuns în poziția deținută azi pe piață din inerție, ci investind continuu în oameni și servicii. La capitolul servicii, Forte Vita Farm are ca obiectiv central în acest an dezvoltarea și eficientizarea unei platforme online, create pentru beneficiul clienților, o platformă care va permite achiziționarea produselor la un click distanță și primirea produselor acasă.