Ana Stan:”O femeie puternică trebuie să aibă viziune, să dea speranță, să îi inspire pe cei din jurul său!”

O combinație râvnită de inteligență, succes în profesie, feminitate și poziție socială face din Ana Stan una dintre doamnele-etalon din comunitatea argeșeană. Dacă pe linie profesională biroul notarial pe care l-a creat și pe care îl manageriază de ani buni reprezintă o carte impecabilă de vizită la nivelul serviciilor oferite și seriozității testate sub sabia vremii și a numărului impresionant de clienți, din punct de vedere personal bifează o familie frumoasă, unită și cu un spirit de învingători. Așezate fiind deja toate aspectele cruciale din viața domniei sale, o regăsim - în 2020 - în postura omului asumat care vrea să se implice direct în comunitate, în managementul public și în relația cu cei din jur. Face parte din cercul extrem de stâns pe care liberalii argeșeni îl evaluează pe toate părțile pentru a desemna candidatul pe care partidul îl va avea în viitoarele alegeri locale pentru funcția de primar al Piteștiului. Prinsă în acest cerc alături de doi domni, Ana Stan se remarcă în cadrul campaniei interne lansate de PNL prin implicare, asumare și proiecte care vizează direct creșterea nivelului de trai și a calității serviciilor publice asigurate piteștenilor. Mizează pe o administrație profesionalizată, pe interesul public pus deasupra ideilor și intereselor personale, pe eliminarea birocrației excesive, pe stoparea risipirii fondurilor publice, pe responsabilitatea fiscală și bugetară, pe un parteneriat corect și eficient cu mediul de afaceri, pe o administrație reconectată la cetățeni prin dialog, transparență și onestitate. Își construiește această campanie publică pe baza semnalelor primite de la piteșteni având ca obiectiv principal creșterea calității vieții acestora prin aplecarea administrației către domenii fundamentale precum sănătatea, educația, salubritatea, cultura, îmbunătățirea infrastucturii publice și a serviciilor de transport sau creșterea siguranței cetățenilor. Demonstrează putere interioară, asumare și inițiativă în acest mare pas și nu face decât să întărească portretul pe care și l-a construit în ani de activitate publică, și anume acela al unei femei luptătoare.


În ceea ce privește avantajele unei femei atunci când se pune problema preluării unor funcții de conducere, Ana Stan consideră că femeia manager este bine organizată, dă dovadă de ambiție, curaj și implicare în atingerea obiectivelor sale și este extrem de preocupată de pregătirea ei profesională, dar și a celor pe care îi coordonează, ceea ce generează o eficiență mult mai mare în proiectele pe care le conduce.

„Femeile, în general, au un mai mare simț al frumosului, al esteticului, sunt atente la detalii și sunt mai empatice decât bărbații. Până la urmă, o femeie poate să transforme o «casă» într-o «acasă», iar asta spune multe despre puterea unei doamne în comunitate.”


Nu are un model anume de femeie, nu pentru că, explică domnia sa,  nu ar agrea ideea de „model”, ci pentru că o femeie cu personalitate ar trebui să posede anumite trăsături.

„Să aibă principii morale bine înrădăcinate, să nu se folosească de manipulare pentru a-și atinge țelurile și să nu ia în calcul compromisul atât de dăunător în această lume. Să fie o persoană care a dat dovadă de, de-a lungul timpului, de integritate, cinste și corectitudine și care nu a ezitat să ia atitudine împotriva ignoranței, minciunii și discriminării de orice fel. Să își iubească și să își respecte familia și să nu înceteze niciodată să aibă grijă de ea, întrucât familia reprezintă «patria cea mică». Să aibă viziune, să dea speranță, să îi inspire pe cei din jurul său și să fie înconjurată de oameni de cel puțin aceeași calitate. Să fie generoasă, plină de compasiune în relațiile cu semenii și cu mare dragoste de țară.”