În Argeş, coletele elefant.ro se pot ridica din 9 oficii poştale

De o săptămână, site-ul de retail on-line elefant.ro livrează coletele şi prin intermediul Poştei Române.

Clienții săi au posibilitatea de a îşi ridica produsele comandate dintr-un oficiu poştal, conform parteneriatului semnat între cele două companii. Conform acestuia, rețeaua de puncte de livrare disponibile pentru cei peste 2,5 milioane de clienți ai elefant.ro se extinde cu 628 de oficii poștale, aflate pe tot teritoriul țării.

Elefant.ro este al doilea retailer online care intră în parteneriat cu Poşta Română, după ce eMag a făcut acest pas în 2015.

„Contractul cu elefant.ro este foarte important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat și cu Easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național.

Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o rețea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.

La nivelul judeţului nostru, conform site-ului Elefant.ro, se poate opta pentru livrarea în trei oficii din Piteşti (nr. 1, nr. 5, nr. 7) şi câte unul în oraşele Câmpulung, Curtea de Argeş, Ştefăneşti, Costeşti, Topoloveni şi Mioveni. 


Sursa: Saptamanalul Ancheta