Ruxandra Stoica: Facem eforturi uriaşe să ne păstrăm toţi angajaţii şi să fim alături de clienţii noştri

Club Hush, Veranda, Cremeria Marco, Green Pub sunt localuri cunoscute în Piteşti şi Mioveni. Pline de viaţă până acum două săptămâni, cu evenimente anunţate pe termen lung, cu planuri de dezvoltare, însă toate le-au fost date peste cap de această pandemie ce se reflectă atât în starea de sănătate, cât şi în cea economică. S-au pliat rapid însă pe noile cerinţe. Au fost printre primele localuri care au montat dispensere cu dezinfectanţii de mâini pentru clienţii care le treceau pragul, iar când s-a decis să nu mai servească la mese, decât la pachet, s-au redresat, punând accent pe livrarea la uşa clientului. Ruxandra Stoica, co-owner şi manager al Club Hush, Cremeria Marco şi Green Pub, ne povesteşte ce înseamnă pentru cei din această industrie măsurile implementate, care sunt cele mai mari greutăţi pe care le întâmpină, cât şi ce a însemnat adaptarea la noile condiţii. 


 În plan economic, industria HoReCa a fost prima afectată de această pandemie, iar în urma decretării stării de urgenţă au fost închise restaurantele, puburile, cofetăriile etc. Cum vă afectează afacerea, având în vedere că deţineţi localuri de acest gen?


- Această măsură ne-a afectat atât din punct de vedere economic, cât şi social. Primul şoc a fost lipsa clienţilor, anularea concertelor total, vânzări cu până la 90% mai mici, deci economic o prăbuşire. Apoi, 80 de oameni cărora a trebuit să le explicăm că nu ştim încotro o să ne îndreptăm.
Ceea ce supără foarte tare este că nu s-au închis în mod expres şi mallurile şi centrele comerciale mari, aşadar suntem încă în incertitudine cu plata chiriilor, deşi avem suspendată activitatea!


Personalul nostru este verificat zilnic, avem un flux în care evităm contactul ambalajelor cu suprafeţele de lucru, gătim la temperaturile corespunzatoare toate produsele, livrăm în cutii termice şi toate caserolele se dezinfectează.

 

 Oamenii se tem de viruşi, iar acum sunt mult mai atenţi de unde îşi comandă mâncare şi cum le este adusă. Ce garanţii privind produsele, dar şi vizavi de sănătatea angajaţilor oferiţi?


- Încă de acum o lună, noi am început o campanie internă de mărire a frecvenţei dezinfectării (din oră în oră în locaţie şi ori de câte ori este nevoie pe suprafeţele de lucru) şi ne-am aprovizionat cu dezinfectanţi, mănuşi de unică folosinţă şi măşti. Personalul nostru este verificat zilnic, avem un flux în care evităm contactul ambalajelor cu suprafeţele de lucru, gătim la temperaturile corespunzatoare toate produsele, livrăm în cutii termice şi toate caserolele se dezinfectează. Şi, nu în ultimul rând, lucrăm cu furnizori de încredere autohtoni. Facem instruiri zilnice în locaţii şi pe grupurile noastre în care informăm despre ce se întâmplă, îi incurajăm să stea acasă în timpul liber .


 Cum se procedează cu livrarea preparatelor culinare? Se duc produsele până la uşa clientului, se lasă într-un loc special la intrarea în bloc, se achită doar cu cardul?


-  În acest moment avem două variante: Pick up - un loc special amenajat în locaţie de unde se pot ridica produsele - şi livrare la domiciliu. Preparatele ambalate sunt puse în pungi şi apoi în cutii termice şi sunt aduse fix la uşa dvs. Încurajăm plata cu cardul, dar pentru situaţiile în care se achită cash am implementat un plic sau cutie în care stau banii. Livratorii noştri fac tot posibilul să nu ţină banii asupra lor. Toate maşinile noastre sunt dezinfectate zilnic şi sunt dotate cu dezinfectanţi în interior. Sporim măsurile zilnic pentru a face faţă. De asemenea, încurajăm plata cu cardul şi lucrăm pentru a pune la dispoziţia clienţilor plata online.


 Cum vă faceţi aprovizionarea? Se mai găsesc produse, după ce argeşenii au golit supermarketurile?


- Aprovizionarea este din ce în ce mai greoaie. Săptămânile acestea a fost haos şi ne aşteptăm să fie din ce în ce mai greu. Dorim să mulţumim colaboratorilor şi echipelor noastre şi clienţilor pentru înţelegere şi împreună vom trece şi peste această perioadă.


 Ce măsuri de sprijin aşteptaţi din partea statului? 


-  Oh! Nu ştiu ce măsuri să aşteptăm, însă ceea ce ne dorim este încetarea vorbelor goale şi a birocraţiei inutile şi să se înceteze cu viziunea stupidă individual. Să nu ne mai gândim doar la alegeri, ci să ne gândim cum să trecem cât mai bine prin această situaţie fără precedent.

 

 

Green Pub, Club Hush şi Cremeria Marco îşi continuă activitatea atât cât ne permite legislaţia, deoarece fluxurile noastre de clienţi ne solicită în fiecare zi. Să mâncăm este o necesitate şi un serviciu de maximă necesitate în oraşele Piteşti şi Mioveni. Nu facem afaceri în acest moment, oferim servicii comunităţii noastre. Deşi preţurile sunt în continuă creştere, noi gândim oferte şi venim în sprijinul clienţilor noştri cu produse care să fie accesibile şi să le acopere nevoia de a mânca. Totodată, facem eforturi uriaşe să ne păstrăm toţi angajaţii şi să continuăm să fim alături de clienţii noştri. Suntem foarte activi pe paginile noastre de Facebook şi pe aplicaţiile specifice de comenzi la domiciliu. 
Şi, cel mai important, îndemn populaţia să stea acasa! Doar aşa avem o şansă!

 

 

Preluare Saptamanalul Ancheta