Digitalizarea este oportunitatea de a crește competitivitatea, de a îmbunătăți performanța afacerilor

Noua generație a Argeșului!!!

 

Nume: George-Marius Dicu
Vârsta: 36 de ani
Ocupație: manager Radic Star
Studii (universitare): Facultatea de Drept
Pasiuni: șah, tenis.

 

----------------------------------------------------------------

 

Manageriază una dintre cele mai mari și cunoscute companii de producție din industria alimentară din regiune, un brand impus la nivel național pe principii de calitate, diversitate și bună gestionare - Radic Star. 

Cu o experiență semnificativă în business, dar și cu energia generației tinere de manageri pe care o reprezintă, Marius Dicu consideră că provocările acestei generații pot fi abordate sub aspectul a două puncte-cheie: forța de muncă și clienții.

 

„În ceea ce privește forța de muncă, noua generație de manageri trebuie să se focuseze pe creșterea ergonomiei și atractivității mijloacelor de lucru astfel încât să însoțească într-un mod cât mai modern procesul de dezvoltare a abilităților, să pună accentul pe colaborare și inovație, valori care întăresc procesele de leadership și sistemele organizaționale cheie ale unei companii. Mai mult, este nevoie de o continuă dezvoltare a angajaților cărora trebuie să le acorzi un feedback și o apreciere constantă pentru ca aceștia să se simtă cu adevărat implicați, parte din proces și din rezultat. În ceea ce privește clienții, este firesc ca aceștia să își dorească producători / furnizori care să le ofere soluții inovative, cu fața către viitor, ca semn al valorii promise. Distanțarea socială «a obligat» categorii largi de consumatori care preferau până acum să facă achiziții offline să treacă în mediul online. Astfel, prin prisma noului context, a trebuit să găsim rapid soluții de digitalizare a procesului de cumpărare. Noua generație de manageri trebuie să realizeze faptul că digitalizarea este oportunitatea de a crește competitivitatea, facilitează îmbunătățirea performanței afacerilor și are impact asupra experienței consumatorului.”

 

Managerul Radic Star consideră că principalele avantaje ale generației sale sunt: competențele în planificare și organizare, gândirea antreprenorială și comercială, disponibilitatea pentru creare și inovare, formularea de strategii și gestionarea presiunilor, adaptarea ușoară la schimbări și receptivitatea la informațiile primite, buna cunoaștere a tehnologiei și capacitatea de a o folosi în avantajul lor. 

Din cauza situației generate de impactul pandemiei COVID, pe lângă planurile și strategiile pregătite de manageri, elementele esențiale pentru succes au fost date, în opinia antreprenorului Marius Dicu, de capacitatea de observare a noilor tendințe și de agilitatea de adaptare la acestea.

 

„Deși pandemia a transformat fundamental activitatea economico-socială, companiile trebuie să se concentreze asupra continuității afacerilor și să înceapă să facă planuri pentru ceea ce se va întâmpla când această perioadă va fi de domeniul trecutului.”

 

Pentru compania pe care o reprezintă, cea mai mare realizare a anului 2021 este reprezentată, fără îndoială, de punerea în funcțiune a unei noi unități de abatorizare și preparare a cărnii din orașul Ștefănești, o investiție implementată pe parcursul a trei ani de zile, munca depusă în tot acest timp fiind răsplătită prin ceea ce s-a realizat: o fabrică la cel mai înalt standard atât din România, cât și din Uniunea Europeană, unde siguranța alimentară este garantată.

 

„Totodată, creștem noul concept de magazine proprii deschise sub sigla RADIC STAR. Astfel, am reușit să inaugurăm magazine de carne și preparate din carne  moderne, cu un design unic, în Pitești, aducând la un alt nivel confortul și experiența la cumpărături. Până în acest moment, noua identitate a brandului vine în întâmpinarea clienților în cele 5 magazine RADIC STAR situate în locațiile din Ștefănești, Pitești - Piața Ceair, Piața Găvana, strada Exercițiu, București - Piața Bucur Obor. În anul 2021, avem în vedere extinderea rețelei proprii de magazine și urmează ca, în viitorul apropiat, să inaugurăm 4 noi locații atât în Pitești, cât și în alte localități argeșene. Dorim să oferim clienților noștri aceeași calitate și siguranță cu care i-am obișnuit, precum și posibilitatea de a se aproviziona cu cele mai proaspete produse și preparate din carne direct din magazinele noastre.”