Centrul de Relații cu Clienții CEZ din Pitești își prelungește programul de lucru

Începând de luni, 26.04.2021, Centrul de Relații cu Clienții CEZ Vânzare situat în Pitești, str. Dârzu, nr. 1A, județul Argeș își prelungește programul de lucru cu publicul, derulându-și activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00);

Pentru a reduce timpul de așteptare, furnizorul va redeschide accesul clienților la utilizarea kiosk-urilor MY CEZ Kiosk din incinta centrelor;

Pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;

Clienții vor fi întâmpinați în continuare de aceeași echipă dedicată, iar contractele, serviciile și produsele rămân valabile și neschimbate.

CITEȘTE ȘI... Prefectura Argeș efectuează controale în cazul toaletei de 400.000 de euro din centrul orașului Pitești

Chiar și după schimbarea acționariatului, din 31.03.2021, CEZ Vânzare rămâne același furnizor de energie și gaze naturale de încredere, preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru clienții săi.

Programul Centrului de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din Pitești se va prelungi cu 1 h, cu respectarea strictă a măsurilor sanitare de prevenție împotriva răspândirii virusului SARS – COV2.

Important de menționat este faptul că procedurile de contractare CEZ Vânzare rămân la fel de simple:

- direct la https://www.cezinfo.ro/liberalizare/;
- pe cez.ro, accesând pop-up-ul Citește mai mult din mesajul automat, dedicat liberalizării;
prin accesarea secțiuniihttps://www.cezinfo.ro/produse/.

CITEȘTE ȘI... Cornel Cristescu, fostul fotbalist de la FC Argeș a murit!

Suplimentar, furnizorul de energie electrică și gaze naturale a pregătit oferte și servicii ce pot fi contractate simplu și rapid din confortul de #acasă. Mai multe informații AICI.

CEZ Vânzare își va continua angajamentele și parteneriatele, respectând clauzele contractuale și relația comercială cu clienții săi, în timp ce canalele de comunicare, punctele de plată și contact rămân neschimbate.