Cele mai mari restaurante din Piteşti îşi continuă activitatea pe livrări la domiciliu

De săptămâna trecută, odată cu declararea stării de urgenţă, toate restaurantele, cafenelele şi cluburile au fost închise, măsura fiind însă de aşteptat în contextul escaladării fenomenului Covid-19. Conform estimărilor, aproximativ 35.000 de firme din industria HoReCa au dat cu cheia la ordinul statului şi multe dintre ele sunt în pericol să nu îşi mai revină niciodată, dacă această stare de urgenţă se prelungeşte. Şi în Argeş, localurile au tras obloanele, unele dintre ele alegând să-şi continue activitatea de bucătărie pentru livrări la domiciliu, pentru a menţine afacerea pe linia de plutire sau pentru a veni în sprijinul populaţiei aflate în izolare. La rândul lor, de suferit au şi hotelurile şi, deşi au posibilitatea să funcţioneze în continuare, unele dintre ele şi-au suspendat activitatea.

 


 RAMADA PITEŞTI - hotelul deschis, restaurantul şi cofetăria funcţionale pe catering 


Ramada Piteşti, cel mai mare hotel din judeţ, a ales să rămână deschis pe partea de servicii de cazare şi, pentru a asigura atât confortul, cât mai ales siguranţa oaspeţilor, masa se serveşte în regim de room service. În ceea ce priveşte activitatea restaurantului Ramada, deşi închis clienţilor, el funcţionează în această perioadă pentru livrări la domiciliu, cu tot meniul a la carte, precum și cu meniuri special gândite pentru această perioadă, care sunt anunţate zilnic pe pagina de facebook Ramada Piteşti, mâncarea urmând să le fie livrată la birou sau acasă prin intermediul serviciului de catering. Acest serviciu operează pe întreg teritoriul municipiului Pitești, GRATUIT şi fără limite privind o comandă minimă. Cofetăria Twist funcţionează, de asemenea, în regim normal, în sensul în care clienţii pot comanda, achiziționa și ridica produsele ca și până acum. Comenzile pot fi făcute atât direct la Ramada, la numărul de telefon 0372.480.500, cât şi prin intermediul aplicaţiei FoodPanda.

„Ramada Piteşti îşi reiterează poziţia vizavi de responsabilitatea publică şi socială pe care ne-am asumat-o dintotdeauna, eforturile noastre fiind concentrate în această perioada de asigurarea serviciilor pentru client, pe asigurarea locurilor de muncă pentru angajaţi şi pe sprijinirea autorităţilor în aplicarea tuturor măsurilor care au ca obiect traversarea, cu minime pierderi, a acestei crize medicale.” - a precizat Denisa Dumitru, manager Ramada Piteşti.

 


 HOTEL ARGEŞUL - standarde de curăţenie sporite


Şi alţi hotelieri au ales să ţină în continuare deschis, chiar dacă fluxul de cazări a scăzut dramatic. Această decizie vine la pachet cu o serie de măsuri sporite privind igiena, aşa cum se întâmplă, de exemplu, la Hotelul Argeşul:

„Hotelul nostru funcţionează la capacitate redusă, dar respectând toate normele de curăţenie şi igienă, având în vedere situaţia actuală. Îi asigurăm pe clienţii noştri că depunem toate eforturile pentru a ne adapta acestei situaţii excepţionale şi a limita răspândirea virusului COVID 19. Ne-am îmbunătăţit standardele de curăţenie si igienă şi urmăm cu stricteţe toate regulile impuse la nivel internaţional, pentru a asigura siguranţa şi confortul clienţilor” - a transmis conducerea Hotelului Argeşul. 


 

VIVO! PITEŞTI - închis de ordonanţa militară!


Vivo! Piteşti a funcţionat săptămâna trecută, începând de miercuri, 18 februarie, cu program redus, fiind deschise galeria comercială, supermarketul Penny şi farmacia din incinta complexului.  Cât priveşte zona restaurantelor, aceasta a fost închisă, iar toate evenimentele care erau programate în perioada următoare au fost anulate din motive de prevenție și siguranță. Conform ordonanţei militare intrate în vigoare duminică seara, activităţile comerciale din incinta mallului se suspendă, cu excepţia marketului și a farmaciilor, care pot continua să funcţioneze. În aceeaşi situaţie se regăsesc şi celelalte centre comerciale, care sunt nevoite să păstreze deschise doar unităţile care comercializează alimente, farmaciile şi curăţătoriile.
 

 

 

Preluare Saptamanalul Ancheta