Black Friday 2018 - mai sunt două săptămâni până începe nebunia reducerilor

Ziua cu cele mai mari şi mai multe reduceri din an se apropie cu paşi repezi. Deşi tradiţia este ca evenimentul să fie organizat în a patra zi de vineri din noiembrie, Black Friday 2018 este programat anul acesta pe 16 noiembrie, însă unii retaileri extind ofertele pe parcursul întregului weekend, ba chiar şi pe perioade mai lungi, cu atât mai mult, cu cât la nivel internaţional cea mai mare zi de reduceri este stabilită pentru 23 noiembrie.


 eMag dă startul discounturilor de sfârşit de an
Anunţul privind data organizării Black Friday 2018 l-a făcut eMag, care de altfel a adus în România acest concept în urmă cu şapte ani. Succesul uriaş al campaniei de reduceri din 2011 a adus eMag în topul vânzărilor online, iar ceilalţi retaileri au ales rapid să copieze reţeta, astfel că în fiecare an, în luna noiembrie, majoritatea operatorilor din comerţ vin cu discounturi mai mari ca de obicei. eMag a ales data de 16 februarie pentru ediţia din acest an a Black Friday: „Vrem să avem timp ca până la minivacanţa de 30 noiembrie - 1 decembrie - când va fi, că variază în fiecare an - să livrăm tot. Va fi o singură zi de Black Friday”, a anunţat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag. Printre produsele care se regăsesc în oferta de Black Friday a eMag se numără televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion și articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală pentru adulţi şi copii, mobilă, jucării şi anvelope. Anul trecut, eMag a avut peste 2 milioane de produse la reducere, bătând practic  toate recordurile. 


Toţi marii retaileri organizează Vinerea Neagră!
Anunţul făcut de eMag a fost semnalul pentru ceilalţi retaileri de pe piaţă, care la rândul lor au început să îşi popularizeze propriile campanii de reduceri. Printre marile magazine care organizează Black Friday peste trei sau patru săptămâni se află Altex, Flanco, F64, Cel, PC Garage - pe segmentul de electrocasnice şi IT - sau Fashion Days, Answer, Hervis, Otter, Deichmann, DyFasfhion, La Famme etc. pentru produse din categoria fashion. Anul trecut, cele mai multe cumpărături de Black Friday au vizat produse din gama IT&C și fashion, valoarea tranzacţiilor online fiind de 150 milioane euro, cea mai mare tranzacție înregistrată fiind de 37.400 lei.


 Atenţie la escrocii online!
Pentru că cele mai multe sesiuni de shopping se fac online, este recomandat să aveţi mare grijă atunci când faceţi astfel de tranzacţii, deoarece în această perioadă apar şi foarte multe escrocherii. Aşadar, este important să nu oferiţi detalii despre cardul dumneavoastră decât dacă pagina de plată este securizată, certificatul SSL fiind deţinut de orice magazin online legal, dar nu şi de falşii comercianţi. De asemenea, este recomandat să ignoraţi mailurile de la companiile necunoscute şi care vă trezesc suspiciuni. 

 

Sursa:saptamanalul ancheta