Anunț de la Primăria Pitești - O nouă aplicație de programare online

De acum, piteștenii, persoane fizice și persoane juridice, își pot face rezervarea online a datei și orei la care să se prezinte la ghișeu în vederea obținerii certificatului de atestare fiscală și/sau a scăderii din evidența fiscală a mijloacelor de transport.

Aplicația unde se poate face rezervarea este accesibilă pe site-ul Primăriei Municipiului Pitești (www.primariapitesti.ro), secțiunea "SERVICII ELECTRONICE".


Rezervările online sunt procesate la 3 ghișee, astfel :
- pentru persoane fizice și juridice : 2 ghișee, la sediul primăriei (str. Victoriei, nr. 24, intr. „B”, camera 46 - demisol) ;
- pentru persoane fizice : 1 ghișeu, la centrul de încasare a impozitelor și taxelor locale situat în b-dul Republicii, bloc G1, parter - în incinta Centrului Cultural al Municipiului Pitești.

CITEȘTE ȘI ... Au fost prelungite contractele cu comercianţii din staţiile de autobuz

Precizăm că, la toate ghișeele, se menține eliberarea certificatelor de atestare fiscală și/sau scăderea din evidența fiscală a mijloacelor de transport și fără programare online, direct prin prezentarea la ghișeu. Operațiunile pentru care a fost realizată o programare online se realizează cu prioritate la ghișeele pentru care a fost făcută rezervarea. De asemenea, vă reamintim că, începând cu data de 27 decembrie 2016, contribuabilii persoane fizice și persoane juridice pot obține online certificatul de atestare fiscală, prin intermediul site-ului https://www.primariapitesti.ro.