Anunț al Casei Județene de Pensii Argeș privind programul cu publicul

Pentru asigurarea activitatii Casei Judetene de Pensii Arges fara expunerea asiguratilor si a beneficiarilor sistemului public de pensii la riscurile legate de infectarea cu noul coronavirus, au fost dispuse urmatoarele masuri:

Programul direct cu publicul pe perioada starii de alerta se va desfasura doar pentru urmatoarele operatiuni:

- Inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculari, care presupun anexarea unor documente in original. 

Cu precizarea ca inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115  si 0248.222.393. 

Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.

- Solicitarea ajutoarelor de deces

Cu precizarea ca documentele necesare platii ajutorului de deces, se pot depune la sediul institutiei, se pot transmite prin posta sau prin e-mail. 

De asemenea, se mentioneaza ca plata ajutorului de deces pentru pensionari se poate plati si prin mandat postal, iar pentru asigurati in cont bancar.

- Incheierea contractului de asigurare

- Ridicarea biletului de tratament balnear.

- Activitatea de expertiza medicala