Am învățat că, în perioadele grele, te resetezi, te reconfigurezi și nu te dai bătut!

Noua generație a Argeșului!!!

 

Nume: Ovidiu Stoica
Vârsta: 41 de ani
Funcție: manager Clasic Market Construct
Studii: Academia de Studii Economice, specialitate Contabilitate de gestiune
Pasiuni: schi, sailling, trabucurile și activitățile cu famili
a. 

----------------------------------------------------------------

 

Antreprenor de succes în producție și servicii - domenii pe cât de complexe, pe atât de satisfăcătoare atunci când reușești să te impui pe piață - Ovidiu Stoica își leagă cartea de vizită, ca om de afaceri, de brandul Clasic Market. A dezvoltat în multe alte domenii, dar această afacere rămâne perla coroanei și unul dintre numele de referință din protofoliul de producție autohton al județului Argeș. Tânărul antreprenor privește și perioada pe care o traversăm tot ca pe un chalenge nou și apreciază că aceste vremuri vor permite o reașezare a businessurilor pe criterii de calitate și performanță:

„În acest an, provocările sunt diferite. În primul rând, avem chalenge-uri diferite și, în al doilea rând, trebuie să fim foarte atenți la modul în care se schimbă nevoile consumatorilor. Oamenii sunt din ce în ce mai atenți la ceea ce achiziționează și încep să analizeze produsele în raport cu valoarea adusă în viitor.”

 


Cu privire la modul în care afacerile conduse de domnia sa au resimțit criza pandemică, Ovidiu Stoica declară că 2020 a fost un an cel puțin ciudat, inclusiv în zona construcțiilor, în condițiile de incertitudine care planează asupra tuturor domeniilor:

„Am resimțit, cel puțin în perioada martie - mai, o ușoară stagnare și o reticență a pieței. Am fost nevoiți să implementăm o serie de măsuri de siguranță atât în halele de producție, cât și în showroomuri. Unele procese s-au îngreunat, achizițiile au ridicat diverse probleme, dar ne-am reconfigurat și am încheiat un an cu un portofoliu generos de clienți. Am investit în digitalizare și în programe eficiente menite să ușureze activitatea și să ne ofere, în același timp, rapoarte concrete despre aceasta. În domeniul HoReCA, din păcate, am fost mult mai afectați, cei mai afectați, iar instabilitatea pieței ne-a făcut să fim precauți, fără a da însă înapoi de la investițiile necesare în anumite puncte. Am reușit să menținem echipele unite și să le oferim oamenilor siguranță. Cred că anul acesta am învățat că, în perioadele grele, te resetezi, te reconfigurezi și nu te dai bătut!”


Planurile domniei sale pentru anul 2021 au început chiar din ianuarie. Lucrăm intens la showroomul de la sediul firmei și avem în plan și alte orașe, dar le luăm treptat având în vedere imposibilitatea unor prognoze pe termen lung. Am creionat mai multe scenarii și - dacă lucrurile nu o mai iau în direcția greșită și nu vom mai avea închideri totale - cu siguranță ne vom putea duce strategia pe un trend pozitiv.


A intrat în business de tânăr și înțelege foarte bine avantajele generației sale, considerând esențiale câteva dintre ele:

„Observăm și înțelegem schimbările care au loc în zona digitalizării și a prezenței în mediul online, chiar dacă serviciile noastre necesită și contact direct cu potențialii clienți. Suntem preocupați în permanență de menținerea unor raporturi economice corecte și de consolidarea economică pe termen lung.”