Nicolae Pană şi echipa PSD - uniţi de un crez comun: dorinţa de a face lucruri bune pentru Coşeşti

La Primăria Coşeşti, orice cetăţean găseşte larg deschisă uşa biroului primarului Nicolae Pană. Conştient că o administraţie eficientă porneşte de la buna comunicare cu locuitorii comunei şi de la transpunerea în proiecte şi investiţii a nevoilor şi doleanţelor acestora, edilul este adeptul dialogului constructiv, asumându-şi cu responsabilitate şi criticile, nu numai aprecierile concetăţenilor.

 

 

 Ce ne puteţi spune despre echipa de consilieri alături de care doriţi să lucraţi în următorii patru ani la Primăria Coşeşti?


- Cei cu care fac echipă în competiţia alegerilor locale fac parte din diverse categorii socio-profesionale, oameni care gândesc şi simt în spiritul social-democraţiei, al politicii pentru oameni, atât candidaţi care au mai făcut politică, cât şi oameni noi. Majoritatea sunt tineri, dar avem şi oameni de a căror experienţă ne bucurăm cu toţii. Ne-a unit un crez comun, care ne impulsionează să mergem înainte,  şi anume dorinţa de a face lucruri bune pentru comunitate, proiecte pe care cetăţenii şi le doresc, pentru că noi le reprezentăm interesele şi realizăm ceea ce își doresc. 

 


 Cum comunicaţi cu cetăţenii, cum vă conectaţi la nevoile, la problemele lor, care sunt canalele de comunicare pe care aceştia vă transmit doleanţele?


- Întotdeauna am fost un om deschis în relaţia cu cetăţenii şi, prin natura acestei funcţii, mi-am asumat şi aprecierile, dar şi criticile în ceea ce priveşte activitatea de administraţie publică, pentru că am fi nerealişti să credem că putem mulţumi pe toată lumea. Văzând deschiderea de care atât eu, cât şi echipa mea o avem faţă de ei, oamenii vin la Primărie să-şi exprime opiniile fără rezerve şi discutăm deschis. Uşa biroului meu e permanent deschisă, orice cetăţean are acces, iar de la noi trebuie să plece cu problema cu care a venit rezolvată. Dacă vine cu o problemă şi nu pleacă lămurit de la noi înseamnă că nu ne-am îndeplinit menirea.

 


 Cum ţineţi pasul cu vremurile în ceea ce priveşte comunicarea, cu atât mai mult, cu cât condiţiile de pandemie ne impun practic să dialogăm ceva mai mult prin intermediul spaţiului online?


- Având în vedere specificul comunităţii rurale, unde tehnologia pătrunde ceva mai greu, iar oamenii sunt mai reticenţi vizavi de comunicarea în spaţiul virtual, dialogul dintre administraţie şi cetăţeni se derulează în principal în modul tradiţional. Totuşi, avem şi mijloace de comunicare online - şi aici mă refer la pagina de internet a primăriei, dar şi la dialogul cu cetăţenii prin intermediul paginilor de socializare. 

 


 Pe linia măsurilor şi a acţiunilor de protecţie socială, în ce fel Primăria Coşeşti sprijină persoanele aflate în dificultate, oamenii care au diverse probleme?


- Ţin să precizez că în ultima perioadă numărul dosarelor de ajutor social s-a micşorat. În ceea ce priveşte activitatea de protecţie socială, administraţia locală a comunei Coşeşti îşi îndeplineşte cu rigurozitate atribuţiile ce îi revin prin prisma legislaţiei în domeniu, acordând diverselor categorii de beneficiari drepturile stabilite prin diverse acte normative.